Forty-Third Meeting of the UNWTO Commission for the Middle East

Date

12 September 2017

Chengdu
China

Chengdu, China

Tuesday, 12 September 2017 (9:30 am - 12:00 pm)

 

The World Tourism Organization (UNWTO) has the pleasure to invite Members of the Regional Commission for the Middle East to the celebration of the statutory meeting of the 43rd UNWTO Commission for the Middle East, to be held on 12 September 2017 in Chengdu, China, which will be held in the framework of the 22nd General Assembly.

In compliance with the United Nations system’s environmental protection policy, the working documents will not be distributed on paper at the venue of the event. Therefore, the delegates are requested to bring with them copies of the documents.

 

شنغدو، جمهورية الصين الشعبية

الثلاثاء، 12 سبتمبر/ أيلول 2017

(9:30 am - 12:00 pm)

للتسجيل اضغط هنا

تقدم أمانة منظمة السياحة العالمية بأطيب تحياتها إلى أعضاء اللجنة الإقليمية للشرق الأوسط بالمنظمة، وتتشرف إذ تدعوهم للمشاركة في الإجتماع الثالث والأربعين للجنة الذي سوف يعقد في شنغدو، جمهورية الصين الشعبية، يوم الثلاثاء، 12 سبتمبر/ أيلول 2017، من الساعة 9.30 صباحا إلى 12.00 ظهرا، وذلك في إطار الدورة الثانية اولعشرين للجمعية العامة لمنظمة السياحة العالمية

وعملا بسياسة الحفاظ على البيئة المتبعة في كل منظومة الأمم المتحدة، لن توزَع نسخ ورقية من الوثائق في مكان الإجتماع. لذلك يُرجى من المشاركين أن يحملوا معهم ما يلزمهم من وثائق.